Lody truskawkowe na jogurcie




 Brakowało mi lata i truskawek, więc postanowiłam wykorzystać to, że robi się coraz cieplej i przygotowałam lody. To chyba najprostszy sposób na przywołanie lata :) Wyszły smaczne, niezwykle orzeźwiające i zdrowe :)



Potrzebne nam:
- 450 g mrożonych truskawek
- 800 ml jogurtu naturalnego (dobrze, jeśli jest gęsty)
- kilka łyżek soku z cytryny
- 2-3 łyżki miodu wielokwiatowego
*dodatkowo
 Do przygotowania deseru z lodami możecie użyć posypek, czekolady, bitej śmietany, świeżych owoców. Całkowita dowolność przy komponowaniu zestawu :)

Przygotowanie:
 Truskawki zostawiamy na chwilę w temperaturze pokojowej, żeby łatwiej je było zmiksować. Na pół rozmrożone wrzucamy do miski, zalewamy jogurtem, miodem i sokiem z cytryny i miksujemy blenderem na gładką masę. Można dodać do środka mrożone maliny lub jagody, by dodatkowo podkręcić smak lodów. Masę przelewamy do plastikowego pojemnika, zamykamy i wstawiamy do zamrażalnika na 4-5 godzin. Po tym czasie cieszymy się domowymi, w pełni naturalnymi lodami :)



Komentarze

  1. Muszę je zrobić! Jestem bardzo ciekawa jak smakują takie domowe lody :)
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jako dziecko lubiłaś makaron z truskawkami, to w tych lodach się zakochasz :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Kochani, bardzo się cieszę, że tu jesteście i zostawiacie po sobie ślad. To daje ogromną motywację do pracy nad sobą i starania się jeszcze bardziej. Mam nadzieję, że spodobało Wam się na moim blogu i że zostaniecie na dłużej, by razem ze mną współtworzyć to miejsce.