Sałatka z roszponki, truskawek i camemberta



 Jako, że lato zbliża się nieubłaganie, najwyższy czas zacząć jeść zdrowo. Do tej pory zdarzały mi się dni chrupania, kiedy to pół dnia szamałam same niezdrowe rzeczy. Aż w końcu stwierdziłam - dość. Dlatego podczas ostatnich zakupów zaopatrzyłam się w sałatę, truskawki i camembert i przygotowałam na wczorajszą kolację w formie sałatki. Do wypadów nad jezioro pozostał miesiąc, a mi do najlepszej formy daleko. Dlatego czas ruszyć się z kanapy i zacząć przyrządzać sałatki.  Może organizm nie odwdzięczy mi się w ciągu miesiąca płaskim brzuszkiem, ale lepszą kondycją i piękną skórą na pewno.



Potrzebne nam (na 1 dużą lub 2 małe porcje):
- garść roszponki
-5-6 truskawek
- pół krążka sera camembert
(ja użyłam takiego o obniżonej zawartości tłuszczu)
- krem z octem balsamicznym (do kupienia w lidlu)

Przygotowanie:
 Roszponkę opłukać w zimnej wodzie i dokładnie osuszyć. Ułożyć na talerzu. Truskawki umyć, osuszyć, pokroić na połówki i ułożyć na sałacie. Camembert pokroić na 6 części, dodać do sałatki. Polać kremem z octem balsamicznym. Podawać od razu.


Komentarze